• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360

آنتن رومیزی مدل دیجیتال 4K-ULTRA HD-360

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(از کانال های تلویزیون HD رایگان لذت ببرید) در پول خود صرفه جویی کنید! دیگر هرگز هزینه های گران قیمت کابل یا ماهواره خود را پرداخت نکنید! این آنتن تلویزیون HD دیجیتال تقویتشده میتواند تمام سیگنالهای محلی شما را بهعنوان اخبار، آبوهوا، برنامههای کمدی، بچهها و برنامههای ورزشی کاملاً رایگان از جمله ABC، CBS، NBC، PBS، FOX، Univision و کانالهای دیگر دریافت کند.
(تراشه آی سی هوشمند داخلی ارتقا یافته آنتن تلویزیون) آنتن تلویزیون داخلی ما برای تلویزیون هوشمند دارای تقویت کننده سیگنال تقویت کننده قدرت ارتقا یافته با تراشه آی سی هوشمند داخلی و فناوری فیلتر کریستالی برای دریافت سیگنال تا 150 مایل است. این آنتن تلویزیون تقویتشده دیجیتال HD میتواند سیگنالهای سلولی و FM را فیلتر کند تا سیگنالها را قویتر و پایدارتر دریافت کند، و در نتیجه تصاویر واضحتر، نویز کم، و پخش رایگان سیگنالهای تلویزیونی با بهره، برد و عملکرد فرکانس افزایش یافته است.
(طراحی نوآورانه آنتن تلویزیون 4K) طراحی جدید براق و کوچک با پایه مغناطیسی، شما به راحتی می توانید آنتن تلویزیون هوشمند را بدون نیاز به چسب یا برچسب روی هر میز یا قفسه ای قرار دهید. کابل کواکسیال 16.5 فوتی با کارایی بالا، به اندازه کافی قابل حمل است که بتوانید آن را تقریباً در هر مکانی داخل خانه یا کاروان قرار دهید.
(نصب آسان برای تلویزیون هوشمند داخلی) آنتن را به CABLE-ANT IN در پشت تلویزیون HD وصل کنید. آنتن تلویزیون تقویت شده 2021 را روی پنجره، میز، دیوار یا بالکن برای نتایج بهتر قرار دهید. با انتخاب منو و سپس جستجوی کانال و کانال های تلویزیونی فول اچ دی رایگان، کانال ها را اسکن کنید! چندین مکان را برای یافتن پذیرش امتحان کنید و به خاطر داشته باشید که کانال های محلی را در هر کدام اسکن کنید
 

خصوصیات:
- آنتن تلویزیون MRHUSH، آنتن تلویزیون دیجیتال HD با پایه مغناطیسی، تقویت کننده آنتن HDTV 4K برای کانال های محلی
- (مواد با کیفیت بالا و گارانتی 2 ساله) آنتن تلویزیون در برد بلند از مواد ضد شعله سازگار با محیط زیست با کارایی بالا، انعطاف پذیری خوب، کابل مسی خالص، مقاومت در برابر اکسیداسیون قوی، اندازه کوچک و وزن سبک استفاده می کند. آداپتور برق USB آی سی هوشمند با محافظت در برابر ولتاژ داخلی می تواند آنتن hdtv را به خروجی USB منبع تغذیه متصل کند، تداخل سیگنال را از بین ببرد، عمر آنتن را افزایش دهد و دریافت سیگنال را به ارمغان بیاورد.
- آنتن تلویزیون HD دیجیتال تقویت شده برای تلویزیون هوشمند، از کانال های تلویزیون محلی فول اچ دی رایگان خود با آنتن دیجیتال HDTV داخلی ما با پایه مغناطیسی لذت ببرید.
- جدیدترین ارتقا یافته داخلی آنتن تلویزیون تراشه آی سی هوشمند
- آنتن دیجیتال برای تلویزیون های هوشمند با کانال های فول 4K HD
- آنتن تلویزیون داخلی ما برای تلویزیون هوشمند دارای تقویتکننده سیگنال تقویتکننده قدرت ارتقا یافته با تراشه IC هوشمند داخلی و فناوری فیلتر کریستالی برای دریافت سیگنالها تا بیش از 150 مایل است.
- این آنتن تلویزیون تقویتشده دیجیتال HD میتواند سیگنالهای سلولی و FM را برای دریافت سیگنالها فیلتر کند، قویتر و پایدارتر است، و در نتیجه تصاویر واضح، نویز کم و پخش رایگان سیگنالهای تلویزیونی با بهره، برد و عملکرد فرکانس افزایش یافته است.
- همه در 4K Ultra HD خیره کننده برای بهترین کیفیت تصویر، زنده ترین رنگ ها و صدای خیره کننده.
- آنتن برد بلند 150 مایل:
MRHUSH آنتن دیجیتال داخلی HDTV برد طولانی 150 مایل به بالا با تقویت کننده سیگنال تقویت کننده.
فناوری جدید سیگنال های سلولی و FM را فیلتر می کند، تصاویر واضح، نویز کم و دسترسی به سیگنال های پخش را به ارمغان می آورد.
- آنتن داخلی HD 4K:
همه در 4K HD خیره کننده برای کیفیت تصویر، زنده ترین رنگ ها و صدای خیره کننده.
پول کمتر، با آنتن دیجیتال داخلی از شادی بیشتر لذت ببرید.
- آنتن دیجیتال HDTV با پایه مگنت:
آنتن همه کاره دیجیتال 4K HDTV ما در اتاق خواب، اتاق نشیمن یا اتاق بازی شما عالی عمل می کند. همچنین در سفر بعدی شما به عنوان یک آنتن HD قابل حمل در تریلر تراکتور شما کار می کند. از یک کانال بصری محلی HD لذت ببرید
 

ویژگی ها:
پشتیبانی از 4K/1080p/720p
کابل کواکسیال: 16.4 فوت/5 متر
امپدانس: 75 Ω
محدوده فرکانس: VHF 172-240 مگاهرتز، UHF 470-862 مگاهرتز
بهره: 30 dBi (با تقویت کننده)
منبع تغذیه: از طریق آداپتور برق USB (5V/500mA)
پشتیبانی سیگنال: DTMB، ATSC، DVB-T، DMB-T، ISDB -T
 

راهنما:
- Q1: چند کانال رایگان می توانم دریافت کنم؟:
پیدا کنید که برج های پخش در منطقه شما در کجا قرار دارند: Dtv.gov/maps
کشف کنید که چه تعداد کانال رایگان از پخش کننده های محلی شما در دسترس است: آنتن وب
لیستی از کانال های موجود، نقشه های پوشش و نقشه های تجزیه و تحلیل سیگنال پویا را برای هر مکان ارائه می دهد: TV Fool
Q2: چرا آنتن تلویزیون HD دیجیتال تقویت شده داخلی برای تلویزیون هوشمند نمی تواند کار کند؟
- لطفاً مطابق پیشنهادات زیر عمل کنید:
مرحله 1: آنتن تلویزیون دیجیتال HD داخلی را با تلویزیون دیگر در اتاق خواب خود تست کنید، اگر خوب کار می کند، سپس به مرحله 2 بروید، اگر نمی تواند هیچ کانالی را انتخاب کند، پس ثابت شد که خراب است، لطفاً با آمازون تماس بگیرید. یک مبادله
مرحله 2: تست کنید که آیا تلویزیون یا تجهیزات شما دارای تیونر ATSC داخلی است (اگر تلویزیون کمتر از 5 سال از عمر شما میگذرد، مشکلی برای دریافت کانالهای مشاهده رایگان نیست، اگر تلویزیون شما 10 ساله است، ممکن است کار نکند. در مورد، شما باید یک جعبه مبدل دیجیتال تهیه کنید). اگر تلویزیون شما یک تیونر ATSC داخلی دارد، اما هر دو آنتن هیچ چیزی را نمی گیرند، به مرحله 3 بروید.
مرحله 3: لطفاً بررسی کنید که آیا پورت ANT/IN در پشت تلویزیون آسیب دیده است یا چیزی آهنی/فلزی در اتاق خانواده که سیگنالها را مسدود میکند. سعی کنید آن را در بالای پنجره قرار دهید و ببینید چه اتفاقی میافتد. اگر هنوز نمی تواند هیچ کانالی را دریافت کند، لطفاً از طریق ایمیل کمک بخواهید.
- Q3: آیا هنگام تغییر مکان آنتن تلویزیون داخلی، هر بار کانال متفاوت است؟:
برد واقعی ممکن است تا حد زیادی به فاصله و مکان شما بستگی داشته باشد. مناطق با موانع بزرگ مانند دره ها، کوه ها و غیره، برد موثر را کاهش می دهند.
اگر آنتن نمی تواند کانال را دریافت کند یا کانال های کمتری با برد فعلی دریافت کند، لطفاً تقویت کننده را به محدوده دیگری تبدیل کنید و پس از تعویض باید دوباره جستجو کنید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×