• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508

پخش کننده DVD کیهویت مدل DVP-508

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(1080P UPSCALING): کیفیت مجموعه DVD خود را به کیفیت تصویر نزدیک به HD افزایش دهید. پخشکننده را از طریق کابل HDMI به تلویزیون خود وصل کنید و فیلمهای با کیفیت استاندارد را به کیفیت 1080p صاف و بدون دندانه ارتقا دهید. این پخش کننده دی وی دی همه کاره دارای پخش سریع/آهسته است تا از دست ندهید. تبدیل هر اتاق به یک سینمای خانگی کوچک!
(پخش چند فرمتی): این پخش کننده DVD/CD رایگان منطقه، همه دی وی دی های منطقه 1/2/3/4/5/6 (به جز CPRM) را پخش می کند و از پخش CD، DVD، DVD-R/+ پشتیبانی می کند. R، DVD-/+RW، CD-R/-RW، VCD، SVCD. هیچ محدودیتی در انتخاب دیسک شما وجود نخواهد داشت و حداکثر لذت مشاهده و گوش دادن را فراهم می کند. 
- توجه: از دیسک بلوری پشتیبانی نکنید!
(طراحی فوق العاده فشرده): با ابعاد 7.3 × 6 × 1.7 اینچ و 1.1 لیتر، طراحی باریک و جمع و جور این دی وی دی پلیر آن را به یک افزودنی ساده و شیک برای سیستم سرگرمی خانگی شما تبدیل کرده است. اجزای درجه یک و مواد مستحکم همچنین باعث می شود این پخش کننده HDMI DVD قابل اعتماد و به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند استفاده روزانه را تحمل کند.
(پورت USB داخلی): فایل های دیجیتالی خود را مستقیماً از طریق USB پخش کنید تا محیطی آرام بخش ایجاد کنید. خواندن ویدیو، تصویر و موسیقی خود از درایو فلش USB آسان است، ویدیوی مورد علاقه خود را بدون هیچ زحمتی تماشا کنید. توجه: پخش کننده DVD فقط می تواند از USB تا 16 گیگابایت و پخش فایل های ویدئویی 720x480/576 (AVI/MPG/MPEG4/VOB) پشتیبانی کند. 
- پخش فایل USB 3.0 و MP4 از طریق USB را پشتیبانی نمی کند.
(خواندن سریع و بی صدا): این پخش کننده DVD رایگان منطقه با مواد درجه یک و هسته درایو با کیفیت بالا ساخته شده است. 1. تعبیه شده در آخرین نسل لنز، لودر، موتور و پردازنده برای بهبود سرعت خواندن و کاهش نویز.
(نکته مهم): پخش کننده DVD را روشن کنید، نشانگر LED قرمز بلافاصله روشن می شود، پس از 3 تا 5 ثانیه، نشانگر سبز می شود، سپس دکمه OPEN/CLOSE را فشار دهید تا دیسکی را وارد کنید و پخش کنید. لطفاً وقتی نشانگر LED قرمز است، هیچ دکمه ای را فشار ندهید، باعث می شود پخش کننده به راحتی قبل از اتمام راه اندازی گیر کند.
 

خصوصیات:
- طراحی فوق العاده فشرده:
7.6 اینچ طول 6 اینچ عرض 1.7 اینچ ارتفاع، 17 اونس وزن
طراحی باریک و جمع و جور این دی وی دی پلیر، آن را به کابینت یا میز تلویزیون شما افزوده ساده و شیک می کند. اجزای درجه یک و مواد مستحکم همچنین باعث می شود این پخش کننده HDMI DVD قابل اعتماد و به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند استفاده روزانه را تحمل کند.
- ارتقاء مقیاس 1080P:
کیفیت مجموعه DVD خود را به کیفیت تصویر نزدیک به HD افزایش دهید. پخشکننده را از طریق کابل HDMI به تلویزیون خود وصل کنید و فیلمهای با کیفیت استاندارد را به کیفیت 1080p صاف و بدون دندانه ارتقا دهید. این پخش کننده دی وی دی همه کاره دارای پخش سریع/آهسته است تا از دست ندهید. تبدیل هر اتاق به یک سینمای خانگی کوچک!
- خواندن سریع و آرام:
این پخش کننده دی وی دی منطقه رایگان با مواد درجه یک و هسته درایو با کیفیت بالا ساخته شده است.
1. تعبیه شده در آخرین نسل لنز، لودر، موتور و پردازنده برای بهبود سرعت خواندن و کاهش نویز
2. Anti-Skip & Error Correction این دی وی دی پلیر تجربه مشاهده ای روان و قابل اعتماد را تضمین می کند.
- مینی دی وی دی پلیر:
پورت USB داخلی: فایل های دیجیتال خود را مستقیماً از طریق USB پخش کنید تا محیطی آرام بخش ایجاد کنید. خواندن ویدیو، تصویر و موسیقی خود از درایو فلش USB آسان است، ویدیوی مورد علاقه خود را بدون هیچ زحمتی تماشا کنید. توجه: پخش کننده DVD فقط می تواند از USB تا 16 گیگابایت و پخش فایل های ویدئویی 720x480/576 (AVI/MPG/MPEG4/VOB) پشتیبانی کند.
از پخش فایل های USB 3.0 و MP4 از طریق USB پشتیبانی نمی کند.
- راهنما:
نکته مهم: پخش کننده DVD را روشن کنید، نشانگر LED قرمز بلافاصله روشن می شود، پس از 3-5 ثانیه، نشانگر سبز می شود، سپس دکمه OPEN/CLOSE را فشار دهید تا دیسکی را وارد کنید و پخش کنید. لطفاً وقتی نشانگر LED قرمز است، هیچ دکمه ای را فشار ندهید، باعث می شود پخش کننده به راحتی قبل از اتمام راه اندازی گیر کند.

 

اقلام همراه:

1 عدد پخش کننده DVD 
1 عدد کنترل از راه دور 
1 عدد کابل AV 
1 عدد کابل HDMI 
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×