• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BT

پخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل CA-61BT

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(استریو خودرو با وضوح بالا): رادیو خودرو aboutBit CA-61BT  با صفحه نمایش 7 اینچی HD 1920x1080P ال سی دی و صفحه نمایش لمسی هوشمند هوشمند طراحی شده است و در عین حال تمام محتوای مورد علاقه شما را در دسترس نگه می دارد، تجربه مشاهده راحت تری را ارائه می دهد.
(iOS و Android Mirror Link): این صدای ماشین دوتایی از نمایشگر آینه تلفن هوشمند اندرویدی به واحد سر با کنترل دو طرفه از طریق Hi-Link و پیوند آینه های آیفون با کنترل یک طرفه پشتیبانی می کند. استفاده از سرویس تشخیص صدای تلفن هوشمند را حفظ می کند، اتصال به کابل شارژ USB اصلی نیاز دارد. 
توجه: لینک تلفن سازگار با آیفونهای iOS (iphone 12pro، iphone 12، iphone11، iphoneX و پایینتر)، اندروید 11.0 و پایینتر برای لینک آینه تماس با هندزفری بلوتوث و پخش صدا رانندگی شما را ایمن تر می کند
(دوربین دید عقب HD ضد آب): ورودی RCA دوربین پشتیبان شامل ماشه خودکار 12 ولت، نمای فوق عریض 170 درجه، دید در شب HD، طراحی کامل ضد آب است. واحد استریو به طور خودکار تصویر معکوس را روی صفحه نمایش می دهد تا از هر گونه تصادف یا تصادف جلوگیری شود
(ویژگیهای بیشتر): استریو خودروی aboutBit با بلوتوث 5.0 برای پخش موسیقی مورد علاقه یا Spotify، Pandora از طریق تلفن هوشمند، تماس بدون هندز، دفترچه تلفن و ویدئو. USB 1.5A برای شارژ سریع. رادیو AM/FM با حافظه 30 ایستگاه، خروجی صدای ساب ووفر. پشتیبانی از کارت SD/USB/AUX-in/RCA توجه: این پخش کننده ماشین MP5 یک پخش کننده CD/DVD نیست
(کنترل از راه دور بیسیم و کنترل چرخ فرمان): با عملکرد کنترل از راه دور بیسیم، هنگام رانندگی راحتتر میتوان آهنگها را به سرعت قطع کرد، صدا را کاهش داد و غیره. اتورادیو بلوتوث را می توان با دکمه های کنترل فرمان موجود کنترل کرد، بدون نیاز به آداپتور کنترل فرمان اضافی، راحت تر

 

خصوصیات:
با سیستم استریو خودرو CA-61BT از سرگرمی رانندگی لذت ببرید!
- لینک آینه تلفن:
استریو اتومبیل aboutBit double din از اندروید 11.0 یا پایین تر، آیفون X نسخه بالاتر (iphone X، iphone 11، iphone 12، iphone 12pro) برای Mirror Link پشتیبانی می کند.
- بلوتوث برای ایمنی و سرگرمی:
با بلوتوث استریو ماشین، میتوانید از تماس بدون هندز در حین رانندگی، دفترچه تلفن، پخش ویدیو و موسیقی از طریق جفت کردن آن با تلفن هوشمند خود لذت ببرید.
- SD/USB/AUX-in:
از پخش دیسک U / AUX IN / کارت SD پشتیبانی کنید، از موسیقی و ویدیو به راحتی لذت ببرید.
فرمت ویدئو: RM/RMVB/DVD(VOB)/VCD(DAT)/MP1/MP2/DIVX/XVID/MP4 و غیره
فرمت صدا: MP3/WMA/WAV/MKV/FLAC/OGG/APE.
- دوربین دید عقب HD:
این رادیو ماشین با صفحه لمسی از دوربین دید عقب/ جلو پشتیبانی میکند، میتواند به طور خودکار دوربین عقب را هنگامی که خودرو به عقب تغییر میدهد نیرو میدهد و تصویر را روی صفحهنمایش واحد مرکزی نمایش میدهد، میتواند به عنوان کمک پارک کار کند. (نمای عریض 170 درجه ضد آب، شامل دوربین پشتیبان دید در شب HD.)
- خروجی ویدیو برای مانیتور پشت سر:
ویژگی خروجی ویدیوی داخلی به شما امکان میدهد تا هدیونیت را از طریق رابط خروجی ویدیوی RCA به 2 مانیتور متصل کنید و آنچه روی دستگاه نمایش داده میشود در مانیتور دوم همگامسازی میشود.
- گزینه های EQ 16 باند:
با EQ از پیش تعیین شده داخلی و گزینه های EQ 16 باندی سفارشی شده توسط کاربر، می توانید از سبک های مختلف موسیقی و جلوه های صوتی لذت ببرید.
- 7 نور پس زمینه LED چند رنگ:
دکمه های رنگارنگ را می توان با تنظیمات برای تزئین ماشین خود انتخاب کرد.
- شارژ سریع USB 1.5 آمپر:
گیرنده استریوی اپل کارپلی با USB داخلی 1.5 آمپری برای شارژ سریع گوشی شما در حین ماشین طراحی شده است.
- کنترل فرمان:
این گیرنده رسانه دیجیتال را می توان با دکمه های کنترل فرمان موجود کنترل کرد، بدون نیاز به آداپتور کنترل فرمان اضافی، راحت تر.
توجه: ماشین های مختلف با پیکربندی های مختلف. طبیعی است که برخی از عملکردهای کنترل چرخ را نمی توان فعال کرد.
- AV- ورودی:
ورودی AV به شما امکان می دهد به دستگاه های خروجی صوتی دیگر مانند پخش کننده MP3 یا گوشی هوشمند متصل شوید، بنابراین می توانید از موسیقی یا ویدیوی خود از سیستم صوتی ماشین خود لذت ببرید.
- رادیو AM/FM:
حتی در آب و هوای بد از دریافت رادیویی ثابت با صدای واضح و تیونر قابل تعویض لذت ببرید. پشتیبانی از عملکرد رادیویی AM/FM با حافظه 30 ایستگاه (فرکانس: 87.5 مگاهرتز-107.9 مگاهرتز).
- خروجی پیش آمپر 2.0 ولت:
حداکثر توان خروجی: 4×50 وات
به راحتی صدای خود را از بلندگوهای خود تقویت کنید و مطمئن شوید که هیچ اعوجاج صدا در حداکثر ولوم وجود ندارد. با خروجی ساب ووفر داخلی می توانید از صدای یکپارچه و صاف لذت ببرید.
- کنترل از راه دور بی سیم:
با عملکرد کنترل از راه دور بیسیم، میتوانید هر کسی را که در ماشینتان است مجبور کنید موسیقی مورد علاقه خود را تغییر دهد.
- Apple CarPlay رانندگی را ایمن تر، هوشمندتر و بهتر می کند:
aboutBit CA-61BT با Apple CarPlay کار میکند، که به کاربران روشی فوقالعاده هوشمندانهتر برای عملکردهای آیفون در حین رانندگی میدهد. تلفن هوشمند iOS سازگار خود را با استریو CA-61BT متصل کنید، می توانید رابط کاربری را به وضوح روی داشبورد مشاهده کنید. سپس با لمس ساده آیکون ها تماس، پیمایش نقشه، پست صوتی، گوش دادن به موسیقی و دسترسی به پیام ها را لمس کنید.
- قدرت چشم SIRI رایگان:
Apply CarPlay به شما امکان می دهد از قابلیت Siri Eyes Free بهره ببرید. با کنترل صوتی، میتوانید پیامها را بخوانید/پاسخ دهید، پخش موسیقی را کنترل کنید، یا مسیرها، برنامههای ناوبری شخص ثالث مانند Google Maps و Waze را دریافت کنید، و چشم خود را به جاده و دستان خود را روی چرخ نگه دارید.
 

ویژگی ها:
aboutBit CA-61BT Double Din Car Stereo با Apple Carplay
اندازه نصب استاندارد (178mmx100mm)، بالاترین سازگاری برای مناسب/نصب خودرو.
نمایشگر 7 اینچی HD IPS با پخش ویدئو با وضوح بالا 1920x1080P.
از Apple CarPlay پشتیبانی کنید و با عملکرد بدون دید سیری کار کنید.
سازگار با آیفونهای iOS (iphone 12pro، iphone 12، iphone11، iphoneX و پایینتر)، اندروید 11.0 و پایینتر برای لینک آینه.
بلوتوث 5.0 برای تماس بدون هندز، پخش موسیقی، ناوبری، دفترچه تلفن، ویدئو و کنترل.
USB 1.5A برای شارژ سریع.
تنظیم افکت صدای 16 باند EQ.
خروجی ویدیو به مانیتور خارجی برای قابلیت مشاهده بیشتر.
پشتیبانی از کارت SD/USB/AUX-in/RCA
دوربین پشتیبان دید در شب HD و کنترل از راه دور بی سیم گنجانده شده است.
رادیو AM/FM با حافظه 30 ایستگاه.
کنترل از راه دور بی سیم همراه با قابلیت دسترسی عالی است.
7 نور پس زمینه LED چند رنگ.
خروجی صدای ساب ووفر داخلی
پشتیبانی از کنترل فرمان.
 

اطلاعات فنی:
سازنده  aboutBit 
شماره مدل CA-61BT
شماره قطعه سازنده AKDE-CA 61BC
ASIN B0962WL2N5
توان 200 وات
تعداد کانال 4
توان خروجی 50 وات
فناوری اتصال RCA، بلوتوث، کمکی، USB
نوع کنترلر iOS، Android
دستگاه های سازگار گوشی هوشمند، بلندگو
خدمات اینترنتی پشتیبانی شده Pandora، Spotify
روش کنترل صدا
ابعاد محصول 7.4x3.07x4.5 اینچ
وزن مورد 2.66 پوند
 

اقلام همراه:
aboutBit CA-61BT Car Stereo
دوربین عقب HD
میکروفن میکروفون خارجی
کابل دوربین
کنترل از راه دور بی سیم
کیت قاب و نصب
مهار
کتابچه راهنمای

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×