• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLTدماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLT

دماسنج محیطی بالدر مدل B0BMG2LBLT

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

ایستگاه هواشناسی با رادیو حسگر فضای باز حس جدیدی را به خانه شما می بخشد. با نگاهی به نمایشگر، می توانید به سرعت دما و رطوبت فعلی داخل و خارج و همچنین شرایط آب و هوایی را یاد بگیرید.

 

خصوصیات:
- ایستگاه هواشناسی بی سیم چند منظوره: با 1 فرستنده در فضای باز و صفحه نمایش 4.9 اینچی، داده های مختلف را می توان روی صفحه نمایش داد. ایستگاه هواشناسی ما دارای ویژگی های زیر است: ضبط حداکثر و حداقل دما و رطوبت، ساعت زنگ دار، عملکرد چرت زدن، نور شب، راحتی داخل ساختمان، تقویم، نمایش روزهای هفته، پیش بینی آب و هوا، زمان فعلی 12/24، دما و رطوبت داخلی و خارجی.
- 10 ثانیه پاسخ سریع و دقت بالا: نمایشگر دما و رطوبت هر 10 ثانیه داده ها را با حساسیت بالا و صفحه نمایش پاسخگو به روز می کند. بالاترین دقت توسط یک سنسور ترمیستور با ثبات استثنایی و نوارهای تهویه بهبود یافته در ایستگاه و سنسور در فضای باز برای محدوده تشخیص گسترده تر به دست می آید.
- پشتیبانی از حداکثر 3 فرستنده در فضای باز: ایستگاه هواشناسی بی سیم با حسگر فضای باز، حسگرهای بهبود یافته را برای دریافت سریعتر و پایدارتر سیگنال، برد انتقال بدون مانع تا 100 متر دارد. خوانش دقیق دما و رطوبت داخل/خارج و همچنین مقادیر حداقل/حداکثر روزانه ایستگاه هواشناسی دیجیتال تا 3 سنسور را پشتیبانی میکند (بسته شامل تنها یک سنسور است) که آن را برای نظارت بر دما و رطوبت فضای باز در مکانهای مختلف ایدهآل میکند.
- ساعت زنگ دار، پیش بینی آب و هوا و نکات راحتی: ایستگاه هواشناسی با سنسور فضای باز، پیش بینی آب و هوای شخصی 12 تا 24 ساعت آینده را به شما ارائه می دهد. این دستگاه همچنین دارای نشانگر راحتی (خشک / راحت / مرطوب) است، بنابراین می توانید به سرعت شرایط هوای اتاق خود را تشخیص داده و تنظیم کنید. ساعت زنگ دار حالت چرت زدن دارد. پس از به صدا درآوردن ساعت زنگ دار، روی دکمه چرت زدن کلیک کنید تا 5 دقیقه زمان اضافی برای خواب داشته باشید.
- کارکرد با باتری و قرار دادن آن آسان است: باتری ایستگاه هواشناسی به 3 عدد باتری قلمی (شامل نمیشود) و حسگر فضای باز به 2 باتری قلمی AA نیاز دارد (شامل نمیشود). براکت قابل جابجایی و سوراخ های آویزان باعث می شود که ایستگاه روی میز قرار گیرد یا به دیوار آویزان شود. یونیت بیرونی را می توان در مکانی آویزان کرد که از تابش مستقیم نور خورشید و باران جلوگیری شود.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری LEVIPE
کاربردهای توصیه شده برای محصول Büro,Garten,Schlafzimmer,Kinderzimmer usw.
ASIN B0BMG2LBLT
کاربردهای خاص محصول تاریخ، زمان، ساعت زنگ دار، دما، رطوبت، پیش بینی آب و هوا، نکات راحتی و غیره.
منبع تغذیه باتری
ویژگی خاص ساعت
دستورالعمل های خاص برای استفاده تاریخ، زمان، ساعت زنگ دار، دما، رطوبت، پیش بینی آب و هوا، نکات راحتی و غیره.
اجزای موجود راهنمای دستورالعمل
وزن مورد 200 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن آسیا » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن آسیا دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن آسیا

×